/ دی تی گیم

بازی هایی که در سال 2019 عرضه خواهند شد

بازی هایی که در سال 2019 عرضه خواهند شد

هر سال استودیو های بزرگ ، بازی های جدیدی رو معرفی و عرضه می کنن که یه سری از این بازی ها قبل از اینکه معرفی بشن اخبار و شایعات مختلف دربارشون منتشر میشه و بیشتر از بقیه بازی ها دربارشون صحبت میشه.با ما در دی تی گیم همراه باشین تا بازی های مورد انتظار امسال رو با هم مرور کنیم.

Super Mario Maker 2

بازی Super Mario Maker 2 یکی از بازی های انحصاری هستش که کاربران نینتندو منتظر عرضه اون هستن ، این بازی در جریان رویداد نینتندو دایرکت معرفی شد. در این بازی بازیکنان به کمک المان‌ها و پلتفرم‌های مختلف می‌توانند مراحل مختلفی را طراحی کنند. که امسال در جریان رویداد نینتندو کمپانی نینتند (Nintendo) دومین نسخه از این بازی محبوب رو برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

در تریلر معرفی بازی Super Mario Maker 2 یه سری المان‌های جدید رو میبینیم که نبود بعضی از آن‌ها در نسخه‌ی قبلی کاملا حس می‌شد؛ به عنوان مثال استفاده از پلتفرم‌های شیب‌ دار برای از بین بردن دشمنان یکی از ویژگی هایی است که در نسخه‌ی دوم قرار داده شده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این بازی که در تریلر معرفی هم دیدیم ، استفاده از ویژگی‌های سایر نسخه‌های سوپر ماریو است. در بخشی از ویدیو شاهد این هستیم که ماریو از نیروزا یا به اصطلاح پاورآپ Bell استفاده می‌کند. در واقع این قدرت از بازی Super Mario 3D World وارد سوپر ماریو میکر 2 شده است.

در انتهای هم تاریخ انتشار بازی نمایش داده می‌شود. البته این تاریخ دقیق نیست و تنها اعلام شده است که Super Mario Maker 2 در ماه ژوئن (خرداد/تیر ماه ۱۳۹۸) عرضه می‌شود.

 

Ori and the Will of the Wisps

سال گذشته کمپانی مایکروسافت در جریان گیمزکام 2018 تریلر جدیدی از بازی Ori and the Will of the Wisps منتشر کرد که در این تریلر حالت Spirit Trials بازی را نشان می دهد، یعنی شما می تونین با استفاده از این حالت در گوشه و کنار دنیای بازی با دوستان خود مسابقه بدهید.

Ori and the Will of the Wisps قرار است در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر بشه و هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه این بازی منتشر نشده اما خیلی از گیمیر ها منتظر منتشر شدن اطلاعات دقیق تری از بازی Ori and the Will of the Wisps هستند.

Control

در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 که سال گذشته برگذار شد استودیو رمدی بازی جدید خود با نام کنترل (Control) را معرفی کرد. در این یک سال این کمپانی اطلاعات مختلفی از محیط بازی و داستان زن جوانی به‌نام «جس فیدن» منتشر کرد. حالا جدیدترین موردی که منتشر شده و می تونیم به اون اشاره کنیم المان‌های پویای بازی هستند که باعث کنترل یک تجربه منحصربه‌فرد شده اند، همان‌طور که می‌دانید میزان تخریب‌پذیری بسیار بالای محیط بازی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تقریبا هرچیزی را در بازی نابود کنند، یکی از همون ویژگی های منحصر به فرد است.

در بازی  Control بازیکنان در صورت گشت‌وگذار در محیط بازی، مأموریت‌های جانبی مختلفی دریافت می‌کنند که تو مسیر مستقیم داستان اصلی بازی وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد استودیو Remedy تلاش زیادی کرده است تا جهانی پویا خلق کند که بتواند از جهت‌های مختلف به حرکات بازیکنان واکنش نشان دهد. با وجود این‌که انجام این‌کار برای استودیو سازنده بسیار چالش‌برانگیز است، اما به‌نظر می‌رسد آن‌ها گامی بلند در این زمینه برداشته‌اند.

بازی Control در تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور) توسط شرکت 505 گیمز، برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 عرضه خواهد خواهد شد.

Gears 5

یکی از همین بازی‌های مهم که قراره امسال معرفی و عرضه بشه بازی Gears 5 جدیدترین شاهکار استودیو کوالیشن‌گیمز که قراره به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های کمپانی مایکروسافت عرضه بشه. اما مایکروسافت هنوز تاریخ قطعی انتشار Gears 5 رو مشخص نکرده و تا زمانی که تاریخ قطعی مشخص نشه هر روز شاهد شایعه های مختلف درباره تاریخ معرفی و عرضه این بازی هستیم. به تازگی هم یک وبلاگ با نام Generación Xbox تصویری منتشر کرده که ظاهرا باکس‌آرت بازی باشد، این وبلاگ ادعا کرده که تاریخ انتشار Gears 5 رو می‌داند و این تصویر، عکس واقعی طرح روی جلد بازی استو تاریخ انتشار آن هم ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) به‌صورت انحصاری برای پی سی و ایکس باکس وان خواهد بود.

تریلرهایی که از این بازی منتشر شده نشون میده که شخصیت کیت بیشترین تاثیر رو روی داستان بازی داره و روی تصویر جلد بازی هم Kait قسمت بزرگی از طرح روی جلد بازی را به‌خود اختصاص داده و شاهد هنرنمایی یک کاراکتر مونث پابه‌پای قهرمانان و حماسه‌سازان مذکر قسمت‌های قبلی هستیم. در طرح احتمالی جلد بازی همچنین ذکر شده که بازی، برای ایکس باکس وان ایکس از نظر عملکرد و بصری پیشرفت‌هایی خواهد اشت و از وضوح 4K و فناوری HDR هم پشتیبانی خواهد کرد.

Crash Team Racing

بازی Crash Team Racing که یکی از بهترین تولیدات استودیو Naughty Dog (ناتی داگ) به حساب میاد، در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت سونی برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شد. شرکت Activision (اکتیویژن) وظیفه انتشار نسخه باز‌سازی این بازی را که بر‌خلاف بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توسط استودیو Beenox ساخته شده است، بر عهده دارد. سازندگان بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled درکنار پیشرفت‌های گرافیک و اضافه کردن موارد متعددی به شخصیت‌ها و پیست‌ها توانسته‌اند حس و حال بازی اصلی را حفظ کنند.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی به واسطه مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه‌های نینتندو eShop، پلی‌استیشن و مایکروسافت وجود دارد. علاوه‌بر نسخه استاندارد که با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد، می‌توانید نسخه Nitros Oxide با ویژگی‌هایی همچون دسترسی به شخصیت نیتروز اکساید از ابتدای بازی و پوشش‌هایی برای کرش، کوکو و کورتکس را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنید.

حالا باید منتظر انتشار این بازی ها باشیم تا ببینیم به اندازه تبلیغات و اسمشون جذاب هستند یا نه. علاوه بر این بازی ها ، بازی های سریالی مثل FIFA,PES,NBA 2K و ... هم منتشر خواهند شد.

256 کاراکتر باقی مانده