ال جی سخت در تلاش است تا کاربران را تشویق کند از طریق پیامک با ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و حتی جاروبرقی روباتیک، ارتباط برقرار کنند. ال جی سرویس جدید خود را HomeChat نامیده، برای آشنایی بیشتر با این سرویس باما همراه باشید...

در این سیستم مثلا شما پیغام می‌دهید که «من به تعطیلات رفته‌ام» سپس یخچال-فریز به حالت حداقل مصرف می‌رود و جاروبرقی نیز براساس برنامه از پیش تعیین شده برای زمان مسافرت، کار خود را آغاز می نماید.

اپلیکیشن مربوط به این سرویس اطلاعات جالبی از جمله تاریخچه جارو کشیدن خانه توسط جاروبرقی روباتیک را ارائه میدهد. این برنامه حتی دستورالعمل‌های طبخ غذا را نیز در اختیار کاربر قرار می‌ دهد.

ال جی همچنین سیستم عیب یابی از راه دور خود را بهبود بخشیده و حالا از طریق NFC اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این سیستم که در برخی از ابزارهای فعلی ال جی نیز وجود دارد و برخی از یخچال های مجهز به این سیستم در بازار کشور یافت می‌شوند، در زمان خرابی یا بروز مشکل در لوازم خانگی ال جی، با نزدیک کردن تلفن به بخش  مشخصی از دستگاه، اطلاعات مربوط به خرابی دستگاه به تلفن منتقل شده و سپس به مرکز خدمات ال جی ارسال می‌شود، به این ترتیب بخش خدمات ال جی، بدون حضور به محل مشتری متوجه مشکل شده و از راه دور و به کمک کاربر مشکل را رفع می‌کند یا تکنیسین خدمات ال جی دقیقا می‌داند برای تعمیر دستگاه،کدام قطعه را باید همراه داشته باشد. نرم افزار مربوط به این سیستم، اطلاعاتی درباره چرخه کارکرد دستگاه یا نیاز دستگاه به سرویس را نیز به اطلاع کاربر میرساند.

پربازدیدترین مطالب اخیر
پیشنهاد سردبیر
256 کاراکتر باقی مانده