پس از آغاز مجدد تحریم ها شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران پا پس کشیدن و در این میان گلدیران به عنوان تنها نماینده رسمی ال جی از عرضه مجدد محصولات این برند کره ای به بازار بازماند.شرکت گلدیران در این شرایط تصمیم به تولید کولرگازی و سایر محصولات جی‌پلاس گرفت و این امر را راهکاری برای عبور از تحریم های خواند.

به تازگی خبر رسیده که گلدیران قصد دارد تا سبد محصولات خودرا تکمیل‌تر کرده و محصول دیگر برند جی‌پلاس یعنی کولرگازی های جدید و کم مصرف جی پلاس را به سبد محصولات تهویه مطبوع خود اضافه کند.بر اساس این گزارش اسپیلت جی پلاس محصول جدید این شرکت است که طی ماه  آینده به بازار ایران عرضه می شود.هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات آن منتشر نشده اما آنچه که مشخص است ممنوعیت واردات لوازم خانگی باعث خواهد شد تا این محصول نیز با هر میزان داخلی سازی که شده در ایران تولید شوند.معرفی مشخصات کولر جی پلاس در راستای همین هدف بوده و قرار است این محصول جای خالی کولرهای ال جی را در بازار ایران پر کند. البته از یاد نبریم که هنوز هم مشکلات قاچاق وجود داشته و این معضل اقتصادی نفس تولیدکنندگان لوازم خانگی را به شماره انداخته است.

کولرهای مدرن جی پلاس، تلفیقی از خنک‌کنندگی یکنواخت، سرعت و کاهش چشمگیر مصرف برق را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه مانند تمامی کولر گازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود و قسمت داخلی که شامل پنل داخل فضای بسته است و طراحی زیبایی دارد. وجود فیلتر در پنل داخلی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود.همچنین موتور اینورتر این کولرها یکی از قدرتمندترین موتورهای موجود در دنیا است که دوام و عملکرد بالایی دارد. شما می‌توانید در کنار خنکی فضا، از هوای مرطوب و ایده‌آل اطرافتان لذت ببرید.

پربازدیدترین مطالب اخیر
پیشنهاد سردبیر
256 کاراکتر باقی مانده