گلدیران در شب مراسم رونمایی محصولات جدید خود، ماشین ظرفشویی جی پلاس را نیز معرفی کرد. این محصول از لحاظ طراحی ظاهری مدرن بوده و در نگاه اول شمارا به یاد محصولات با کیفیت اروپایی می اندازد .

این روزها که پیشرفت تکنولوژی نفوذ عجیبی در صنعت لوازم خانگی داشت، اکثر خانم ها خیلی علاقه ای به شستن ظرف های خود به صورت دستی ندارند. شاید اختراع ماشین ظرفشویی و استقبال از این محصول به همین دلیل صورت گرفت اما هنوز هم افرادی هستند که شست وشی ظرف ها را به صورت دستی ترجیه می دهند. گلدیران در شب مراسم رونمایی محصولات جدید خود، ماشین های ظرفشویی جی پلاس را نیز معرفی کرد. این محصول از لحاظ طراحی ظاهری مدرن بوده و در نگاه اول شمارا به یاد محصولات با کیفیت اروپایی می اندازد اما تا از آن استفاده نکنید نمی توان در خصوص عملکرد آن نظر دیگری داد.

بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در کارهای خانه، همیشه یک موضوع مهم بوده است. ظرفشویی های جی پلاس با صرفه‌جویی در مصرف آب، زمان صرف شده و بهینه‌سازی مصرف برق (A++)، دستگاه هوشمند مناسبی برای انجام کارهای خانه است.

از جمله مزیت‌های ماشین های ظرفشویی جی پلاس، از بین رفتن کامل باکتری‌ها نسبت به شستشوی دستی است. در واقع، دست انسان توانایی تحمل آب تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد را دارد و این درحالی است که ماشین ظرفشویی جی پلاس با دمای 70 درجه سانتی‌گراد ظرف‌ها را شسته و در این دما هیچ اثری از باکتری‌ها و ذرات آلوده باقی نخواهد ماند. همچنین ﻣﻮﺗﻮر ظرفشویی ﺟﻰ ﭘﻼس ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﮐﯿﺖ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ اﯾﻨﻮرﺗﺮ ﺑﻮده (Eco power inverter) ﮐﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﻰ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺮق ﻣﺼﺮﻓﻰ، ﮐﻨﺘﺮل ﻋﻤﻠﮑﺮد، ﻣﺼﺮف اﻧﺮژى دﺳﺘﮕﺎه و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﺎزدﻫﻰ را دارد.

 مزایای ماشین ظرفشویی جی پلاس:

  •  موتور هوشمند و قدرتمند Inverter BLDC
  •  مراقبت از ظروف شیشه‌ای (Glass care)
  •  برنامه شستشوی سریع (Go quick)
  •  ظرفیت بالا 14 و 15 نفره مناسب برای مهمانی‌ها
  •  کشوهای سه بعدی با قابلیت چیدمان راحت و تنظیم ارتفاع
  •  توانایی شستشوی نیمه ظرفیت برای زمان‌هایی که ظرف‌ها کم‌تر از فضای کامل ماشین ظرفشویی هستند (Half Load)
پربازدیدترین مطالب اخیر
پیشنهاد سردبیر
256 کاراکتر باقی مانده